Jeżeli chcecie Państwo sprawdzić dostępność samochodu możecie dokonać tego na stronie głównej w zakładce kontakt. Należy wybrać z listy interesujący Państwa samochód, i terminy jakie Państwa interesują. Następnie kliknąć wyślij zapytanie postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa pytanie.
Każda współpracująca z nami wypożyczalnia samochodów ma swoją politykę jeżeli chodzi o wynajem samochodów, która może nieznacznie różnić się od innych wypożyczalni. Aby sprawdzić warunki na jakich wynajmiecie Państwo samochód należy na stronie, na której znajdziemy listę dostępnych samochodów kliknąć pozycję interesującego nas samochodu– będą tam wyjaśnione ceny, zakres ubezpieczenia typ, model samochodu, powierzchnię jak i wielkość.
Na stronie z formularzem zamówienia należy wypełnić wszystkie rubryki wybrać klasę samochodu i wybrać opcję rezerwuj Następnie podać dane adresowe osoby dokonującej rezerwacji.
Jeżeli zmienicie Państwo zdanie odnośnie rezerwacji lub Wasz plany ulegną zmianie możecie zrezygnować z zarezerwowanego wcześniej samochodu. Kiedy zgłosicie Państwo chęć rezygnacji najpóźniej 7 dni po dokonaniu rezerwacji lub nie wcześniej niż na 48 godzin przed planowaną datą wynajmu zazwyczaj nie poniesiecie żadnych kosztów rezygnacji. W pozostałych przypadkach potrącone zostaną koszty w wysokości 100 zł a reszta kwoty zostanie zwrócona na Państwa kartę kredytową lub gotówką.
Wpłatę za wynajem samochodu można dokonać osobiście w siedzibie naszej firmy kartą kredytową, płatniczą lub gotówką. Można również dokonać wpłaty przelewem na konto firmy po czym zostanie do Państwa wysłana informacja o dokonaniu płatności i potwierdzenie rezerwacji.
Jeżeli za wynajem dokonywana jest płatność z góry faktura zostanie do Państwa wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail a oryginał pocztą tradycyjną. W przypadku jeżeli część kwoty płacicie w momencie rezerwacji a pozostałą kwotę w biurze wypożyczalni przy odbiorze o fakturę VAT należy prosić obsługę.
Niestety nie pracujemy w godzinach nocnych. Wyjątkiem jest gdy wynajęty samochód uległ awarii. Wyjątkowe sytuacje sprawiają iż w trosce o najwyższą jakość wykonywanych usług wymieniamy uszkodzony samochód na inny lub wysyłamy pomoc drogową z autem zastępczym do Państwa.
W związku z tym, iż musimy potwierdzić dostępność samochodu w danym terminie może nastąpić chwilowe opóźnienie w wysłaniu do Państwa maila zawierającego potwierdzenie rezerwacji. W przypadku rezerwacji samochodu z dużym wyprzedzeniem potwierdzenie rezerwacji może się trochę opóźnić tak więc prosimy o cierpliwość a w razie wątpliwości o kontakt telefoniczny.
Te informacje możecie Państwo znaleźć pod numerami telefonów podanym w zakładce kontakt, lub w warunkach wynajmu.